Известие

Collapse
No announcement yet.

какво означава това

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Значи, АСЕНОВ - няма да споря. Написах вече какъв е моя опит и това е.

    Казах вече, как оправих МОЯ климатик, и вече РАБОТИ!
    ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
    ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
    Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
    Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

    Comment


    • #32
      Здравейте и тук...
      и при мен дава тази грешка ...
      air conditioner faulty...
      като пусна подгряване на задното стъкло,
      песка и предното обаче на максимарна температура и миксимална сила на вентилатора...
      ... след малко може да се настройват градуси и сила...
      няма ли някакъв лек... ?
      AR 155 2.0 16V Never Forget You
      AR 166 2.4 JTD

      Comment


      • #33
        Сега ще ви кажа какъв е проблема, защото съм ходил при специалисти ( Най-добрите в оркъга, защото от други градове идват в тоя сервиз за климатици) И след като напиша този пост не искам разни тъпи възражения и доводи как не е това проблема. Та идеята е, че клапата ви за рециркулация на въздуха в купето не работи понеже вилката, която я отваря и затваря е счупена. Тази вилка е много тънка и пластмасова и нарочно е направена от италианците да се счупи поради всички знаем какви причини. Та отидете при някой който разбира, да ви извади тази вилка и я занесете при човек който се занимава с брони или пластмаси да ви я залепи или изгради. Задължително му кажете на счупеното място да я одебели за да не се чупи по-напред. Това е целия проблем и решението му не струва повече от 25-30 лв.
        Attached Files
        Last edited by RoMAN; d.m.y г., 00:02.

        Comment


        • #34
          Колеги аз имах същия проблем и дори ми духаше топло.Ходих на какви ли не майстори,то не бе фреон то небе датчици то не бе сканано кабел4е някаде по трасето и накрая се оказа от един скъсан кабел зад дисплея на бордкомпютара.Сега пак ми изписва на дисплея че неработи,но си работи.Просто майстора изкара един кабел със едно копче и когато искам да се включи климата го пускам и после го спирам.А пак ми каза майстора че може и да ми прави проблеми светлинния датчик,тои се намира горе на таблото в средата,такаче колега може да е от всякъде.Ще се хварлиш във голямо приключение и много ядове докато откриеш проблема.Успех

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
            Сега ще ви кажа какъв е проблема, защото съм ходил при специалисти ( Най-добрите в оркъга, защото от други градове идват в тоя сервиз за климатици) И след като напиша този пост не искам разни тъпи възражения и доводи как не е това проблема. Та идеята е, че клапата ви за рециркулация на въздуха в купето не работи понеже вилката, която я отваря и затваря е счупена. Тази вилка е много тънка и пластмасова и нарочно е направена от италианците да се счупи поради всички знаем какви причини. Та отидете при някой който разбира, да ви извади тази вилка и я занесете при човек който се занимава с брони или пластмаси да ви я залепи или изгради. Задължително му кажете на счупеното място да я одебели за да не се чупи по-напред. Това е целия проблем и решението му не струва повече от 25-30 лв.
            Колеги има и по лесен вариант.Тази вилка се сваля за 10 минутки.Като се отвори там където е вилката просто се издърпва тя влиза на едни чопчета.След това(моята беше счупена точно в ъгъла)вземах един кламер.Рязах едно парче като буквата Г и с един поялник го нагрях.То като се стопли само влезе в пластмасата и стана като армировка все едно на бетон.Не е мръднало вече около 8000 километра съм изминал-Успех!!!
            Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
            Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от teodor80 Покажи съобщение
              Колеги има и по лесен вариант.Тази вилка се сваля за 10 минутки.Като се отвори там където е вилката просто се издърпва тя влиза на едни чопчета.След това(моята беше счупена точно в ъгъла)вземах един кламер.Рязах едно парче като буквата Г и с един поялник го нагрях.То като се стопли само влезе в пластмасата и стана като армировка все едно на бетон.Не е мръднало вече около 8000 километра съм изминал-Успех!!!
              Можеш ли да покажеш, къде се намира целата тая работа.. ?
              AR 155 2.0 16V Never Forget You
              AR 166 2.4 JTD

              Comment


              • #37
                ..........И как се сваля?
                Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
                Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
                "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
                When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

                Comment


                • #38
                  Днес го изписа и на мен''климатроника се скапа .Моля, посети работилница- ОК''От това което прочетох до тук ще обобщя-мръсен радиатор,мръсен поленов филтър,липса на фреон,бушони,букси-пресостат и други,счупена клапа.Направих малко тестове всичко привидно работи,парното също работи,когато включа вътрешната циркулация -духа доста по- силно.Ако някой знае къде са всичките бушони(за едниния до чистачките пише) и тази клапа ще му бъда безкрайно благодарен!Не ми се рови слепешката.Ако ги открия ще кача снимки!Там където е вентилатора за купето има някаква клапа,това ли е въпросната?
                  Last edited by lordliness; d.m.y г., 17:10.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #39
                    За начало - няколко релета 1.между чистачките -реле А 2.ляв преден калник-реле А-първа скорост на вентилатора,реле В-втора скорост на вентилатора.3.реле F-компресор климатик.Предпазители-под волана-номера 2.соленоид; 5.бобина компресор; 6.бобина реле;9.;17.;Ляв калник-номера-5.компресор;8и9.вентилатори висока и ниска скорост;
                    Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:34.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #40
                      Здравейте колеги . Днес сутринта , пуснах на ауто и на 27 градуса , чу ес транен шум и сега парното не духа нищо ( не върти - моторчето или поне аз не го чувам ) . Сега ще слезна да видя клапи мапи и дано да не е сериозен проблема .

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от roverbulgaria Покажи съобщение
                        Здравейте колеги . Днес сутринта , пуснах на ауто и на 27 градуса , чу ес транен шум и сега парното не духа нищо ( не върти - моторчето или поне аз не го чувам ) . Сега ще слезна да видя клапи мапи и дано да не е сериозен проблема .
                        Колега, намери във форума KrasiVl - той мисля е доста добър диагностик по таз тема и знае доста за моторчето на вентилатора.
                        Tormentvm In Dvm Demens

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от RoMAN Покажи съобщение
                          Сега ще ви кажа какъв е проблема, защото съм ходил при специалисти ( Най-добрите в оркъга, защото от други градове идват в тоя сервиз за климатици) И след като напиша този пост не искам разни тъпи възражения и доводи как не е това проблема. Та идеята е, че клапата ви за рециркулация на въздуха в купето не работи понеже вилката, която я отваря и затваря е счупена. Тази вилка е много тънка и пластмасова и нарочно е направена от италианците да се счупи поради всички знаем какви причини. Та отидете при някой който разбира, да ви извади тази вилка и я занесете при човек който се занимава с брони или пластмаси да ви я залепи или изгради. Задължително му кажете на счупеното място да я одебели за да не се чупи по-напред. Това е целия проблем и решението му не струва повече от 25-30 лв.
                          Точно там е проблема,но на мен се оказа моторчето за тази джаджа!

                          Comment


                          • #43
                            И при мен това беше проблема. Въпросното лостче може и да се поправи и то елементарно. Няма смисъл да се набутвате с излишни разходи. Бих помогнал на всеки със ремонта. Не отнема кой знае колко време.
                            безплатни обяви
                            Моята 166

                            Comment


                            • #44
                              Пичове, доколкото разбирам, при човека вентилаторът е спрял да духа, за кви клапи въобще говорите?
                              Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                              Блог за работа и кариера

                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X